יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

אני חופר משמע אני קיים (?)




היום החלטתי שבמקום לחפור אני אראה לכן קצת מה אני עושה. אז הנה. (ואני סתם משקר, אני בטוח אתפתה עוד לחפור בקטנה על כל אחת מהתמונות ).


זאת אחת השרשראות מהקולקציה הראשונה שלי, עשויה אבני לבה קטנטנות לצד אלמנטים של פליז מושחר ומקומט בעבודת יד. ללא ספק, אחד הדגמים האהובים עלי.

טבעת “סלעית” מגולפת בשעווה עשויה כסף סטרלינג מושחר, וקיימת גם בזהב. כן, הרבה מוטיבים מהטבע היו בלוחות ההשראה לקולקציה הזאת…
לטבעת הזאת קראתי Fade-out, בשל צורתה ה”הולכת ודועכת”… במקור העיצוב היה בכלל אמור להיות צמיד וכשחברה טובה ראתה את הסקיצות ואמרה: “יו, איזו טבעת מהמהמת!” הבנתי שאכן הדגם הזה נועד להיות טבעת…. (מזל שיש חברות)
וזו טעימה מהקולקציה החדשה שלי שיצאה ממש עכשיו לחנויות: זוג צמידי אבנים טבעיות (לבה וג’ספר) משודכות לאלמנטים מגולפים שיצרתי בפליז. כאחד שחולה על דרמה, אני כמובן לא מסתפק בצמיד אחד ומעדיף חמישה כאלו על היד הפרטית שלי…
 

עד כאן להיום, שידורינו יתחדשו בקרוב….


תהיו בקשר:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה