יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

על הגשמת חלומות, אומנות ישראלית וניבים מחודדים

את הפוסט הזה אני כותב עם חיוך-חושף-ניבים-מחודדים מאוזן לאוזן (כן, יש לי ניבים, לאחרונה מתחיל לחבב את הזיק הערפדי שלי….)
למה חיוך? (חוץ מזה שזה די בריא)
כי בעוד עשרה ימים בדיוק PENUMBRA עומדת לקחת חלק באירוע שמאוד מרגש אותי! מדובר במיזם בשם “Contemporary Artisan” שמטרתו חשיפת אומנות ישראלית בחו”ל, בין היתר במטרה לחזק את הקשר עם הקהילה היהודית באזורים שונים בארה”ב. מדובר בזוג יזמיות מהממות שהרכיבו נבחרת של 20 אמנים ויוצרים ישראלים מתחומים שונים: קרמיקאית, מעצבת תיקים, פסל ומעצבי טקסטיל שונים. אה, כן, וגם מעצבי תכשיטים :))))
(*אתנחתא לפני המשך פואנטה- מוזמנות לקרוא עוד המיזם ונבחרת האומנים באתר:http://contemporaryartisan.org/)
דף הפרופיל של פנמברה באתר :http://contemporaryartisan.org/
אחת הסיבות שאני כל כך מתרגש היא שהחודש PENUMBRA חוגגת שנה להיווסדה (!) ואחת המטרות המרכזיות שלי כשהקמתי את המותג שלי, היתה לפרוץ את גבולות הארץ ולמכור גם בחו”ל. שמעתי מכולם עד כמה זה קשה היום, שמעתי ש”חייבים סוכן!”, שמעתי ושמעתי, אבל דחפתי. נלחמתי חזק.
בטבע שלי קל לי יותר לראות את כל מה שאני לא עושה, לא מספיק, לא מצליח, ואחד הדברים שאני (בכלל כאדם) עובד על עצמי ללמוד זה לעצור ולפרגן לעצמי, להרשות לעצמי להשמין קצת מנחת אל מול ההצלחות שלי.
אז היום אני גאה להכריז- PENUMBRA קיימת 11 חודשים ובזמן הזה הצלחתי להגשים את החלום הזה שלי לגמרי לבד, וכיום התכשיטים שלי נמכרים בשתי חנויות בקנדה, בקרוב בשיקגו, ועכשיו גם באירועי פופ-אפ בניו ג’רזי!!!***
אז בנימת השמנה מנחת (וחלילה לא מבורקסים)- מאחל לי ולכולכן שנדע לעצור ולטפוח לנו על השכם כשצריך, יש מספיק מי שיגיד לנו שאנחנו לא טובים- בואו נהיה טובים כלפי עצמנו… :) ואם במקרה אתן מזדמנות לניו ג’רזי החודש- בואו לבקר :))

ואם אתן כמוני, שמתות על משפטים מעוררי השראה (אפילו ששניה אח"כ אנחנו שוכחים אותם בדר"כ, אבל זה עדיין נחמד), אתן מוזמנות ל-PINTEREST שלי, שם אני אוסף (גם) הרבה כאלו...
ובכלל, תהיו בקשר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה