יום רביעי, 18 בפברואר 2015

New Collection- Penumbra Jewelry- SALES EVENT


השקת הקולקציה החדשה שלי! שיא המרגש!
כבר שבוע שאני יושב ומתכנן, מה יהיה, איך יהיה, איך יראה.... אז קודם כל- קבלו את הכרזה הרשמית של האירוע:






אז כמו שנכתב, הפעם התחשק לי לפנק באופן מיוחד... הנחות זה תמיד כיף, ויהיו גם כאלו (עד 20%) על פריטים מקולקציות קודמות. אבל בא לי לתת משהו אישי יותר. אז הפעם החלטתי שכל מי שתשתף את האיוונט של האירוע, אותו תוכלו למצוא ממש כאן, ותרכוש לפחות פריט אחד מהקולקציה החדשה, תקבל ממני זוג עגילי ROCK GOLD חדשים בשווי 240 ש"ח ב-מ-ת-נ-ה!!!

אה, ואלו העגילים:


אז חמישישישי הבאים 26/2-27/2 בנחמה 10 בת"א שבמתחם נגה היפיפה, אני אהיה כאן ואחכה לכן לסטיילינג תכשיטים אישי (אז תבואו בבגדים הכי הורסים שלכן כי אני אגיע בשלי!) 

ולמי שפספסה יאללה לאשר הגעה באיוונט ולשתף! SALES EVENT
ומי שרוצה להירשם לניוזלטר שלי מוזמנת לשלוח מייל לכאן עם שם מלא, מייל וטל': penumbrajewelry@gmail.com
שלכן,
עמית
ותהיו בקשר:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה