יום שלישי, 31 במרץ 2015

על עבדות, חירות ותכשיטים

פסח.
דתי אני לא.
מודה, מעולם לא התחברתי לרעיון לפיו מישהו יושב למעלה וסופר לי מצוות וחטאים. אני מאמין שכל אחד סופר לעצמו, כל אדם הוא האלוהים שלו, והיקום, משהו גדול יותר מהאינטליגנציה האנושית, עוטף את כולנו, מכוון, משמר את התנועה והאנרגיה בעולם.
אז פסח מבחינתי לא קשור למצות והליכה במדבר, אבל הסמליות שבחג הזה מדברת אלי. אותה יציאה לחירות, חירות פנימית. אותה התחדשות של הנפש, של הגוף, שלנו. 
מי מכן שכבר קראה ומכירה את הרקע לקולקציה האחרונה שלי, יודעת שהשנה האחרונה היתה משמעותית מאוד עבורי. עברתי הרבה, נפלתי וקמתי. ואחד הדברים שלימדתי/מלמד/אלמד את עצמי, זה להעניק חירות לעצמי. לא להיכנע לחוסר ביטחון, לפחד ממה יגידו, לתכתיבים של החברה שאולי בכלל לא נוגעים אלי. להתהלך חופשי בעולם.

"לא בחירות נולד האדם אלא בעבדות, ורק הכוח להשתחרר ניתן לו, ולהשתמש בכוח זה הוא תפקידו עלי אדמות".
-יצחק ברויאר



הצמיד הזה ממחיש את הקשר של הקולקציה לדברים האלו שאני כותב. לצמיד הזה, קראתי Cage Cuff. כמו שניתן לדמיין, ההשראה שלו הגיעה מסורגים, מכלא. אותו הכלא שהרגשתי מצוי בו ימים רבים. בקולקציה הזאת אני מנציח. מנציח את רגעי השיא ורגעי השפל ובוחר- לא עוד. לא הגעתי לכאן כדי לחיות בכלא.

אז נכון, דתי אני לא, ופסח כהלכתו הוא לא חלק מחיי. אבל אני מתרכז הפסח הזה בחירות שלי, ומבקש לאחל גם לאהובים והאהובות שלי, המשפחה, החברים, וכמובן גם לכן הלקוחות שלי שנותנות לי את הכוח להמשיך בעשייה והיצירה שלי- שתמיד נזכור לבחור בחירות. זו המשימה שלנו.

שלכן,
עמית.
___________________________________________

אה, ועוד כמה דברים:
+ המבצע לרגל החג בחנות באטסי עדיין ממשיך, אתן מוזמנות להיכנס: www.penumbrajewelry.etsy.com
+ מי מכן שטרם ביקרה באתר החדש של PENUMBRA מוזמנת! ניתן גם להירשם מדף הבית לניוזלטר ולקבל עדכונים        ישירות למייל על מבצעים ומכירות מיוחדות: www.penumbra.co.il






www.penumbra.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה