יום שני, 11 באוגוסט 2014

על הקשר בין בלוג לתכשיטים/ למה בלוג בעצם?!


היי לכולן!
קוראים לי עמית, אני בן 28 וחי בתל אביב. לפני כשנה הגשמתי חלום והקמתי את PENUMBRA JEWELRY מותג התכשיטים האישי שלי! (עליו יורחב, ידובר ויסופר עוד בהמשך!)
אז למה בלוג בעצם? 
אני רואה בתכשיטים יותר מאופנה. אני רואה בהם אומנות שאתן (ואני) עונדות קרוב-קרוב לגוף. לתכשיטים שאני מעצב ומייצר (כן, אני גם צורף אותם בעצמי)- אין זמן, אין מקום. הם מספרים סיפורים שלי, סיפורים של אחרים, סיפורים מהחיים. זכרונות, רגעים קטנים, שריטות קטנות (או גדולות..). את התכשיטים אני מייצר בעבודת יד, מתוך כוונה ברורה שלא לייצר שני פריטים זהים. בכל אחד כתם שונה, שריטה אחרת, דפיקת פטיש אמיצה-ברגע-של-אי-שפיות-זמנית שאולי תהרוס את התכשיט כולו- ואולי תחשוף משהו חדש ומרגש שלא הייתי חושב עליו בעצמי. התכשיטים שלי אינם מושלמים, בדיוק כמו החיים עצמם. מושלם לא מעניין אותי. מושלם בעיני הוא לא אמיתי.
ושוב, עמית, תתרכז- למה בלוג בעצם? 
כי בא לי. בא לי לשתף באומנות שלי, בחשיבה מאחוריה, ברעיונות שעולים לי שלפעמים יהיו ממש מחורבנים ולפעמים יסעירו אותי ויגרמו לי לעוף. לשתף בתמונות, לשתף בהשראות, ולספר את הסיפור של PENUMBRA. 
אז סופסוף פתחתי בלוג, ואפילו יש תכף פוסט ראשון, ואני ממש מתרגש מזה!אני מזמין אתכן (וגם אתכם הגברים מפותחי הרגש והסטייל) לעקוב ולהציץ אל תוך העולם שלי, שהוא מלא בסיפורים, מחשבות, בלבולים, יצירה, אופנה, השראה וכמובן- תכשיטים...

תהיו בקשר:
וזה אני.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה